Returer & Byte

Vi vill att du ska känna dig bekväm med att prova en produkt online, och om du inte är nöjd med ditt Skrubb-köp kan du returnera den för ersättning eller återbetalning i nyskick inom 30 dagar efter leverans. Köparen står för returfrakten. Om du vill returnera en vara, skicka ett mail till support@skrubb.com så hjälper vi dig gärna med returer!

Vår returpolicy finns för att skydda säkerheten och hygienen för alla kunder. Alla returer och byten av åsiktsförändringar är föremål för en 10 % påfyllningsavgift. Varorna måste vara i nyskick (utan exponering för fukt eller värme), i originalförpackningen, utan tecken på användning, skador, smuts eller slitage för att kvalificera sig för retur. Skrubb förbehåller sig rätten att vägra retur eller byte när som helst av vilken anledning som helst. Begränsa till en retur eller byte per beställning. Om du av någon anledning inte kan ta emot ett paket, vänligen kontakta oss. Kunden ansvarar för returfrakt och försäkring om så önskas.

Vänligen strunta INTE att hämta ut ditt paket, annars kommer du att vara ansvarig för returfrakt och eventuella relaterade fraktavgifter. Om du vill returnera något, vänligen kontakta oss. Om du inte hämtar ut ditt paket, förlorar du alla rättigheter till återbetalning eftersom fraktfraktarens avgifter för returfrakten kan överstiga kostnaden för varan.
För att hjälpa till att skydda våra kunder och se till att varje retur eller byte hanteras rättvist, kan vi antingen kräva ett kvitto eller avslå en retur eller byte i vissa situationer, inklusive:

  • Artiklar som inte köpts direkt från www.skrubb.com och skrubb.se
  • Föremål med en saknad etikett eller ett föremål som har förstörts
  • Föremål skadade
  • I sällsynta fall, baserat på arten av tidigare transaktioner
  • Föremål som har blivit nedsmutsade eller förorenade
  • Kundens adress och telefonnummer är felaktiga
  • Föremål förlorade eller skadade på grund av brand, översvämning eller naturkatastrof

Vi tillämpar inga prisjusteringar och kan inte hedra några kuponger efter att en beställning har gjorts. Fraktkostnader återbetalas ej. Efter att en beställning har lagts online kan den inte annulleras - vårt lager börjar förbereda beställningar för leverans direkt. Om en beställning inte kan levereras (dvs. på grund av en felaktig adress eller om du inte kan ge en signatur), vänligen kontakta oss direkt innan paketet returneras till avsändaren för att undvika extra fraktavgifter. Om paketet returneras till oss kommer beställningen att behandlas som en retur och alla uppkomna fraktkostnader och tilläggsavgifter kommer att dras av från återbetalningen, oavsett vem som betalade de ursprungliga fraktavgifterna. Skrubb ansvarar inte för returer som går förlorade under transporten; vänligen köp försäkring och spårning för att säkerställa att din retur levereras säkert. Varor som skadats av kundens användning får inte returneras. Hakar och revor som finns vid leverans, på grund av tillverkarfel, måste rapporteras inom 14 dagar efter leverans. Inspektera alla produkter inom 14 dagar efter leverans och före varje användning och använd inte om du har tecken på slitage. Eventuella saknade varor eller defekta varor måste rapporteras inom 14 dagar efter leverans. Varor som returneras utanför 30-dagars returperioden är inte berättigade till återbetalning. Skrubb förbehåller sig rätten att avslå all retur, återbetalning eller utbyte efter eget gottfinnande.

Vi arbetar hårt för att få dina varor levererade till dig på ett säkert sätt; om du har några funderingar vänligen kontakta oss då vi är här för att hjälpa dig.