Frakt & Leverans

Du ska få ett spårningsnummer inom 2-4 arbetsdagar efter att du beställt från oss. De flesta av våra beställningar i Sverige tar mellan 7-14 arbetsdagar. Beroende på din plats kommer vissa paket inom 15-20 arbetsdagar efter att du har fått spårningsinformation.

Din spårningsinformation kan visa samma status i 2-4 dagar tills den dykt upp i systemet. Om det finns några ytterligare problem med din spårning efter 10 dagar, vänligen maila oss på support@portagymset.com

Portagymset ansvarar inte om felaktig eller saknad fraktinformation lämnas i kassan. Vi är inte skyldiga att återbetala eller ändra leveransadressen under sådana omständigheter.

Se till att alla dina fraktuppgifter är 100 % fullständiga och korrekta innan du lägger beställningen. Om leveransinformation har angetts felaktigt, vänligen kontakta vår kundtjänst på support@portagymset.com inom sex (6) timmar efter din beställning.

Portagymset ansvarar för att varan levereras till angiven leveransadress, vi är inte ansvariga om varan tappas bort eller blir stulen efter att varan har levererats. Se till att leveransplatsen är en säker miljö.


Tänk på att vi skickar varor så snart de är tillgängliga, och vi har flera lager i världen som har olika produkter i lager. Så om det finns mer än en vara i din beställning kan du få varorna separat (utan extra kostnad). Vi skickar ett separat e-postmeddelande som bekräftar leveransen tillsammans med spårningsnummer.

COVID-19 FÖRDRÖJNING

Observera att på grund av utbrottet av Covid-19 upplever vårt team och kurirpartners förseningar till vissa destinationer. Försändelser förväntas nu ta längre tid än den vanliga leveranstiden. Om du har några frågor, tveka inte att kontakta oss.

Leveranstiden kan variera beroende på produktens tillgänglighet. Portagymset förbehåller sig rätten att annullera alla beställningar som involverar produkttillgänglighet där kunderna kommer att kontaktas.